fredag 5. august 2011

I dag

Hallo folkens!
I dag har jeg og Live vært å jogga eller hva vi skal kalle det , vi gikk oss vill ved Otto Olsen tingen ved Norges varemesse. Kommer video senere :)
Nå har jeg lasta inn masse bilder men siden jeg har HTC Desire HD er det litt mer komplisert enn normale ,
Så når jeg endelig klarte å fikse sånn at bildene kom inn måtte jeg sitte å slette over 800 bilder som var kopier av andre ikke nok med det så var alle bildene strødd ut over hele albumet. I dag skal Live natte hos meg , det blir KOS vet du , så det kommer masse videoer og innlegg seinere i dag også
                  Blogges
meg når jeg var liten 
-Alexandra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Før du kommenterer :
-skriv ikke upassende ting i kommentarfeltet
-skal du si noe stykt kan du holde det inni deg
-Tenk : ville du fått denne kommentaren ?