torsdag 4. august 2011

Litt om meg

Hei :)
her er det noen små fakta om meg
Jeg heter Alexandra
Jeg er 13 år
Jeg er halvt russisk.
Jeg har en hund som heter kwanza
Jeg elsker dyr
Jeg elsker å synge
Jeg er stor fan av Nina dobrev,Paul wesley og ian somerhalder
Jeg elsker The Vampire Diaries ( det er det beste programmet ever ! (min mening) )
Jeg har en vegg på rommet mitt med bilder av Nina Dobrev , Paul Wesley , Ian somerhalder og resten av The Vampire Diaries crewet
Jeg er singel
Jeg starter på Ungdomsskolen
Jeg kommer ikke på mer !!
okey men da tror jeg at jeg er ferdig med dette inlegget så
                                                       PRÆKAS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Før du kommenterer :
-skriv ikke upassende ting i kommentarfeltet
-skal du si noe stykt kan du holde det inni deg
-Tenk : ville du fått denne kommentaren ?