lørdag 6. august 2011

Random ting om meg :)

tok bare et random bilde(er liten)
Hallo , kjeda meg litt skjønner dere :)
Sorry vis ting gjentar seg .
-Jeg blir kvalm vis jeg drikker lunka vann og hopper
-Jeg tåler ikke paprika
-Jeg er allergisk mot nesten alt av frukt
-Jeg liker engelsk og norsk
-Jeg liker matte litt
-Jeg har hytte på fevik
-Jeg har hytte på nordseter
-En av bestevennene mine er skikkelig blond (LIVE)
-Hunden min er en gammel Boxer (6 år )
-Hunden min heter Kwanza
-Hunde min er født 23. September 2005
-Jeg har bursdag 17.Mai
-Jeg har bankkort
-Jeg elsker elsker elsker Nina Dobrev, Paul Wesley og Ian Somerhalder
-Jeg elsker elsker elsker The Vampire Diaries
-Jeg nearder The Vampire Diaries
-Jeg har sett The Vampire Diaries season 1 6 ganger nesten
-Jeg gleder meg sykt til 24. August (fordi da kommer The Vampire Diaries season 2 ut på DVD)
-Jeg har en vegg med bilder av folk fra The Vampire Diaries.
-Jeg kan alt om Nina Dobrev, Paul Wesley og Ian somerhalder
-Jeg har gått på cheerleading i et halvt år
The Vampire Diaries (TVD)
-Jeg har gått på håndball i 5 år
-Jeg har gått på kor i 6 år nesten 7 år
-Jeg bruker regulering
-Jeg har vært i Russland MANGE ganger
-Jeg er halvt russisk
-Jeg er noe svensk
-Jeg elsker Twilight (ikke like mye som jeg elsker TVD)
-Jeg har sett alle Twilight filmene 3 ganger
-Jeg har lest alle Twilight bøkene
-Jeg nearder Twitter og Facebook
-Jeg kommer ikke på mer

Har du sett på The Vampire Diaries før ??

-Alexandra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Før du kommenterer :
-skriv ikke upassende ting i kommentarfeltet
-skal du si noe stykt kan du holde det inni deg
-Tenk : ville du fått denne kommentaren ?